21.05.2020р.
Виконати тест "підсумкова контрольна робота 9 клас" до 22.05.2020р. за посиланням (тільки 1 спроба).
Виконати тест "Узагальнення і систематизація знань з органічної хімії" за посиланням до 22.05.2020р. (тільки 1 спроба)
20.05.2020 року
Виконати контрольний тест за посиланням 20 травня до 12 години, тільки 1 спроба.
06.05.2020р
1.Опрацювати параграф підручника 33.
2.Виконати завдання 242.(письмово) мені переслати.
05.05.2020р.
1.Опрацювати параграф підручника 32. Повторити параграф 31.
2.Домашній експеримент "Виявлення крохмалю в харчових продуктах".
3. Виконати тести за посиланням. Тести виконати до наступного уроку (до 06.05. до 11 години).
29.04..2020р.
1.Опрацювати матеріал підручника: "Вуглеводи. Глюкоза.Сахароза." (параграф 31.).
2.Виконати завдання 229,231.
3. Здати тести за посиланням (до 04.05. 2020р. до 10 години).
Виконайте завдання:
27.04.2020р.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 30.
2. Виконати завдання 224.
3. Виконати дистанційну практичну роботу " Властивості етанової кислоти", переглянувши виконання дослідів за посиланнями. Відповідні записи зробити в зошиті. Звіт про виконану роботу переслати на електронну пошту olenabond29@ukr.net до наступного уроку.
22.04.2020 р.
Перегляньте відео "Вищі карбонові кислоти. Мила", перейшовши за посиланням.
Прочитати параграф підручника 29. Виконати письмово завдання 218. 219. 220. Та пройти тест за посиланням до 26.04 до 21.00.
Домашній експеримент. Порівняння мийної дії мила та прального порошку
Вам знадобляться: мило (краще використовувати рідке мило, воно швидше розчиняється), пральний порошок для ручного прання, вода водопровідна, вода дистильована (можна придбати в аптеці або в магазинах для автомобілістів), розчин кальцій хлориду або магній сульфату (їх можна придбати в аптеці, зазвичай кальцій хлорид продається під назвою «хлористий кальцій», а магній сульфат — «магнезія»).
Правила безпеки:
• для дослідів використовуйте невеликі кількості речовин;
• остерігайтеся потрапляння речовин на шкіру, одяг, в очі; у разі потрапляння речовину слід змити великою кількістю води.
Оцінити ефективність мийної дії можна за спеціальними показниками — піноутворенням та стійкістю піни. Піноутворення характеризує об’єм або висоту утвореної піни, а стійкість піни характеризує час, за який піна зникає, або за який час її висота зменшується на певну величину.
1. Візьміть три однакові високі вузькі склянки. У першу склянку налийте 50 мл дистильованої води, в другу — таку саму кількість водопровідної води, а в третю налийте 40 мл дистильованої води та додайте 10 мл розчину кальцій хлориду або магній сульфату (для моделювання води зі значною твердістю). У кожну склянку додайте половину чайної ложки рідкого мила та розчиніть обережними рухами. У разі використання твердого мила використовуйте невеликі шматочки об’ємом не більше 1 см3, а після додавання дочекайтеся повного розчинення. У жодному разі не використовуйте рідкі синтетичні мийні засоби для скла, підлоги або посуду, вони мають інший хімічний склад! Кожну склянку легко струсіть протягом 1 хвилини. Лінійкою виміряйте висоту утвореної піни і зазначте час, за який ця висота зменшиться удвічі (або на третину).
2. Повторіть попередній дослід, але замість мила використайте пральний порошок для ручного прання. (Порошок для автоматичного прання краще не використовувати, оскільки до нього спеціально додають піногасячі речовини, щоб піна не пошкодила пральну машину.)
3. Результати дослідження оформіть у вигляді таблиці, а у висновку порівняйте мийну дію мила та прального порошку в різних типах води.
Учням 9 класу виконати тест "Карбонові кислоти" до 12 квітня до 21.00 год. Для виконання тесту перейти за посиланням.
Виконати тести "Карбонові кислоти до 12 квітня до 10 години за посиланням.