Останні новини
Сьогодні матеріалів немає.
Прозорість та інформаційна відкритість

Дистанційне навчання

Оголошення

Харчування

Бібліотека

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наша школа на карті

Наша адреса

  • Тернопільська область
  • Кременецький район
  • Лановецька ТГ
  • с. Лопушне
  • вул. Шкільна, 7
  • тел. (03549)4-37-40
  • e-mail: dunser11@gmail.com

  • Школа на порталі

    Архів записів

    природознавство

    Виконайте завдання:

    До уваги учнів 5 класу.

     

    До уваги учнів 5 класу.

    Завдання для самостійного опрацювання з природознавства

    на період карантину з 12. 03. по 03.04. 2020р.

     

    1.Планета земля як середовище життя організмів.

     Організм і його властивості. Клітина будова організмів.

    (опрацювати матеріал підручника  § 33. Дати відповідь на запитання 2-4 підручника на сторінці 119. Виконати малюнок будови клітини.).

     

    2. Різноманітність організмів. Рослини.  (опрацювати  матеріал підручника         §  34.Виконати завдання 4 на сторінці 124 підручника. Поміркуй і назви  три культурні рослини  і три дикорослі. ).

     

    3.Тварини. Різноманітність тварин.  ( опрацювати матеріал підручника  §35. Опрацювати сторінку ерудита  та дати відповідь на запитання 4  на сторінці 129 підручника .).

     

    4. Гриби ( опрацювати матеріал  підручника  §  36 .Виконати малюнок будови шапинкового гриба. Сформулюй три правила збирача грибів і поясни кожне з них.).

     

    5.  Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів за допомогою атласів  - визначників». ( Виконати  роботу, використовуючи інтернет-джерела. Завдання для виконання практичного заняття можна використати з підручника на сторінці 133.)

     

    6.Бактерії. Практичне заняття "Ознайомлення з найбільш поширеними й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості"( опрацювати матеріал  підручника  §  37. Виконати  роботу, використовуючи інтернет-джерела. Завдання для виконання практичного заняття можна використати з підручника на сторінці 136.)

     

     

    Увага!  Консультації за тел. 4 – 37 – 96  або   моб. тел. 0964117820

     

    Відповіді надсилати на електрону адресу mariy879@ukr.net

     

    Продовжуємо  вивчати природознавство дистанційно.

    Виконати завдання:

    1. Умови життя на планеті Земля . Вплив на організми чинників неживої природи.  (Опрацювати матеріал підручника § 38.  Виконати завдання 5 підручника на сторінці 141.)

    2. Вода і тепло в житті  організмів. Періодичні зміни умов середовища. (Опрацювати матеріал підручника § 39.  Виконати завдання «Сторінка природодослідника»  підручника на сторінці 146.)

    3. Наземно-повітряне середовище та його мешканці.  (Опрацювати матеріал підручника § 40.Виконати завдання 5 підручника на сторінці 151.)

    4. Водне середовище та його мешканці. https://www.youtube.com/watch?v=P4rlqW8anCo&fbclid=IwAR2fl-tDvExu7a6hCGBGc6LfNIRhQy8OspJIc-eO9F__gzyF2bQJykvfOOk&app=desktop  (Опрацювати матеріал підручника § 41. Виконати завдання 5 підручника на сторінці 156.)

    5. Грунтове середовище та його мешканці.  (Опрацювати матеріал підручника  § 42. Опрацювати матеріал  «Сторінки ерудита» підручника на сторінці 160.)

    6. Чинники  живої природи.  (Опрацювати матеріал підручника §43. Опрацювати матеріал  «Сторінки ерудита» підручника на сторінці 166.)

     

    Продовжуємо  вивчати природознавство дистанційно.

    Виконати завдання:

    1. Екосистеми. (Опрацювати матеріал підручника  §44.).

    2.Людина – частина природи. Зміни в природі Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини ( опрацювати матеріал підручника  §45.).

    3.  Екологічні проблеми та їх вирішення Охорона природи. Червона книга України ( опрацювати матеріал підручника  §46-47.Виконати навчального проекту «Смітити не можна переробляти» сторінка 189 підручника. ).

     4.Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.

    ( опрацювати матеріал підручника  §48.).

     

     

    Контрольна робота «Планета Земля як середовище життя організмів» 

     

    1.    Укажіть найменшу складову організму рослини.
    А орган;   Б квітка;    В клітина;   Г листок
    2.    Що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?
    А живляться рослинами;   Б активно рухаються;   В мешкають у лісі;   Г утворюють органічні речовини з неорганічних
    3.    Який ряд утворений лише назвами організмів?
    А півень, скеля, очерет
    Б конвалія, оса, карась
    В коник, Сонце, лелека
    Г зозуля, бінокль, пісок
    4.    Укажіть ряд, в якому перелічені властивості організмів.
    А звук, блиск, живлення
    Б об'єм, бінокль, пісок
    В муха, Місяць, лебідь
    Г ріст, подразливість, рух
    5.    Яка речовина необхідна рослинам для дихання?
    А вода;   Б кисень;   В хлорофіл;   Г вуглекислий газ.
    6.    За якою ознакою тварини відрізняються від рослин?
    А дають потомство;   Б реагують на подразнення;   В живляться готовими органічними речовинами;   Г утворюють органічні речовини з неорганічних.
    7.    Які організми забезпечують киснем мешканців нашої планети?
    А гриби;   Б хижаки;  В зелені рослини;   Г рослиноїдні тварини.
    8.    Світло – важливий чинник середовища. Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі?
    А рух;   Б дихання;   В утворення в рослинах органічних речовин із неорганічних;   
    Г випаровування води.
    9.    Установіть відповідність між грибами та групами, до яких вони належать.
    1 маслюк                                           А паразитичні
    2 сажка                                             Б  отруйні
    3 мухомор                                         В їстівні
                                                             Г одноклітинні
    10.    Установіть відповідність між організмами і його пристосуванням до холодної пори року.
    1 їжак        А скидає листя
    2 лелека    Б впадає у сплячку
    3 верба     В відлітає у теплі краї
                     Г змінює забарвлення хутра
    11.    Які речовини необхідні людині для дихання і живлення? Звідки вона їх отримує?
    12.    Яке значення бактерій у природі та житті людини?
    13.    Які пристосування до змін пір року мають рослини?
    14.    Як пристосовуються  до холодної пори року тварини?

     

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Наші вчителі
    Відео
    Новини відділу освіти








    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Лопушненський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Лановецької міської ради © 2024
    uCoz