Останні новини
Сьогодні матеріалів немає. Календар
Наша школа на карті
Наша адреса
![]() Архів записів
|
природознавствоВиконайте завдання: До уваги учнів 5 класу.
До уваги учнів 5 класу. Завдання для самостійного опрацювання з природознавства на період карантину з 12. 03. по 03.04. 2020р.
1.Планета земля як середовище життя організмів. Організм і його властивості. Клітина будова організмів. (опрацювати матеріал підручника § 33. Дати відповідь на запитання 2-4 підручника на сторінці 119. Виконати малюнок будови клітини.).
2. Різноманітність організмів. Рослини. (опрацювати матеріал підручника § 34.Виконати завдання 4 на сторінці 124 підручника. Поміркуй і назви три культурні рослини і три дикорослі. ).
3.Тварини. Різноманітність тварин. ( опрацювати матеріал підручника §35. Опрацювати сторінку ерудита та дати відповідь на запитання 4 на сторінці 129 підручника .).
4. Гриби ( опрацювати матеріал підручника § 36 .Виконати малюнок будови шапинкового гриба. Сформулюй три правила збирача грибів і поясни кожне з них.).
5. Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів за допомогою атласів - визначників». ( Виконати роботу, використовуючи інтернет-джерела. Завдання для виконання практичного заняття можна використати з підручника на сторінці 133.)
6.Бактерії. Практичне заняття "Ознайомлення з найбільш поширеними й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості"( опрацювати матеріал підручника § 37. Виконати роботу, використовуючи інтернет-джерела. Завдання для виконання практичного заняття можна використати з підручника на сторінці 136.)
Увага! Консультації за тел. 4 – 37 – 96 або моб. тел. 0964117820
Відповіді надсилати на електрону адресу mariy879@ukr.net
Продовжуємо вивчати природознавство дистанційно. Виконати завдання: 1. Умови життя на планеті Земля . Вплив на організми чинників неживої природи. (Опрацювати матеріал підручника § 38. Виконати завдання 5 підручника на сторінці 141.) 2. Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища. (Опрацювати матеріал підручника § 39. Виконати завдання «Сторінка природодослідника» підручника на сторінці 146.) 3. Наземно-повітряне середовище та його мешканці. (Опрацювати матеріал підручника § 40.Виконати завдання 5 підручника на сторінці 151.) 4. Водне середовище та його мешканці. https://www.youtube.com/watch?v=P4rlqW8anCo&fbclid=IwAR2fl-tDvExu7a6hCGBGc6LfNIRhQy8OspJIc-eO9F__gzyF2bQJykvfOOk&app=desktop (Опрацювати матеріал підручника § 41. Виконати завдання 5 підручника на сторінці 156.) 5. Грунтове середовище та його мешканці. (Опрацювати матеріал підручника § 42. Опрацювати матеріал «Сторінки ерудита» підручника на сторінці 160.) 6. Чинники живої природи. (Опрацювати матеріал підручника §43. Опрацювати матеріал «Сторінки ерудита» підручника на сторінці 166.)
Продовжуємо вивчати природознавство дистанційно. Виконати завдання: 1. Екосистеми. (Опрацювати матеріал підручника §44.). 2.Людина – частина природи. Зміни в природі Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини ( опрацювати матеріал підручника §45.). 3. Екологічні проблеми та їх вирішення Охорона природи. Червона книга України ( опрацювати матеріал підручника §46-47.Виконати навчального проекту «Смітити не можна переробляти» сторінка 189 підручника. ). 4.Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі. ( опрацювати матеріал підручника §48.).
Контрольна робота «Планета Земля як середовище життя організмів»
1. Укажіть найменшу складову організму рослини.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||