Останні новини
Сьогодні матеріалів немає.
Прозорість та інформаційна відкритість

Дистанційне навчання

Оголошення

Харчування

Бібліотека

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наша школа на карті

Наша адреса

  • Тернопільська область
  • Кременецький район
  • Лановецька ТГ
  • с. Лопушне
  • вул. Шкільна, 7
  • тел. (03549)4-37-40
  • e-mail: dunser11@gmail.com

  • Школа на порталі

    Архів записів

    Досвід роботи Мельничук Надії Михайлівни

    Мельничук Надія Михайлівна

    Ділова гра "Сучасні педагогічні технології"

    Засідання ШМО вчителів початкових класів

    Обмін досвідом на засіданні ШМО

    Педагогічний ринг "Розвиток творчого потенціалу вчителя і педколективу"

    Педагогічний пінг-понг "Так-то воно так, але..."

    Урок-зимова фантазія з трудового навчання "У майстерні Дідуся Мороза"

    Школа молодого вчителя

    У вирі шкільного життя

    Моя ДОЛЯ

               

         Як і в кожного вчителя, який пропрацював вже багато років , у мене є чималі педагогічні надбання. І я довго думала, як коротко і влучно їх представити вашій увазі. І вирішила, що зроблю це, створивши сім штрихів до портрета вчителя.

    Вважаю, що робота завуча в школі—як диригента в оркестрі: які ноти вибереш, як налаштуєш —таку мелодію й матимеш.

       Отож, нота «До»—досьє.

        Я, Мельничук Надія Михайлівна, вчитель Лопушненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів. Закінчила Тернопільський державний педагогічний інститут імені В.Гнатюка і працюю вчителем початкових класів вже 23-тий рік. З 2015 року—заступник директора школи.

        Моє кредо:   

       Педагогічне — «Справжній педагог повинен любити те, чого навчає і любити тих, кого навчає».

         Життєве — «У серце  увійде  лише  те, що йде від серця» . 

       Творче — «Йти вперед—значить втратити спокій, залишитись на місці—значить втратити себе».

         Результати  праці.

       Намагаюся працювати так, щоб моєю працею були задоволені і учні, і батьки, і керівництво. То ж за сумлінну працю  була нагороджена Грамотою відділу освіти Лановецької райдержадміністрації.

       За успіхи на педагогічній ниві навчання та виховання підростаючого покоління директором школи надана подяка, а за організацію і проведення виховних заходів з учнями винесена подяка із занесенням у трудову книжку. Моя колишня учениця, тепер вчитель історії однієї з Тернопільських шкіл,  в газеті «Голос Лановеччини» у добірці «Добре слово про вчителя» присвятила мені статтю «Нев’янучий цвіт життя».

        Учитель—особистість творча. За словами Сухомлинського «немає людей, більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі». Наш педагогічний колектив складається з 16 творчих, креативних, умілих педагогів. Серед них—1 бакалавр (навчається в магістратурі), 3—«спеціалісти ІІ категорії», 7—«спеціалістів І категорії, 5—вчителів вищої категорії та 1— «старший вчитель».

       Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, перебувати в постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються з дипломом про освіту, а формуються в щоденній учительській праці. Наш колектив—колектив досвідчених педагогів. Як показує діаграма— більшість вчителів мають педагогічний стаж понад 20 років. Віковий склад вчителів представлений таким чином (діаграма)

       Вчителі нашої школи, як видно з діаграм, досвідчені, успішні, творчі. Це доводять успіхи їхніх вихованців  на олімпіадах з базових дисциплін.

        У минулому навчальному році наші вихованці на районних олімпіадах одержали два призових місця, то цього року—вже п’ять. Це з німецької мови у 8 і 9 класах (Багрій О.М.), хімії (Бондарук О.М.), фізики (Клим К.О.), інформаційні технології (Дунай С.Г.).

    Непогано представили нашу школу учасники конкурсів ім.Шевченка та П.Яцика, зайнявши призові місця (Муж Л.В.)

       Наші діти систематично беруть у  Всеукраїнських конкурсах «Левеня», «Соняшник», «Колосок», були нагороджені дипломами, одержали сертифікати. У цьому навчальному році—стануть учасниками математичного конкурсу «Кенгуру»

       Мій досвід

       Успіх роботи сучасної школи значною мірою визначається рівнем підготовки учителя, його професіоналізмом, глибиною знань, загальною культурою. Давня народна мудрість каже: «Хто стоїть на місці, той відстає» А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятись, досягнувши вершини, а підніматися вище. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя.Загальні процеси реформування освіти потребують нових підходів до керування навчальним закладом, інноваційних форм саме методичної роботи.

       Методична проблема, над якою я працюю,«Інноваційні форми методичної роботи як засіб удосконалення професійної компетентності педагогів», дуже актуальна на сьогоднішній день.Бо сучасний учитель – це носій освітніх суспільних змін. Основне завдання освітян – виховати особистість  компетентну, творчу, здатну до життя й діяльності в ХХІ столітті. Але для цього потрібен  педагог з високою компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності, ерудованості, здатний до безперервної освіти.

       Тому методична робота школи спрямована на:

    -вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вчителя;

    -стимулювання творчого потенціалу кожного педагога;

    -підвищення педагогічної культури педагогів;

    -вдосконалення педагогічної майстерності;

    -розвиток соціальних умінь та навичок;

    -формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

       Мета методичної роботи:Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вчителя, стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

        Інноваційними формами методичної роботи є: ділові педагогічні ігри, мультимедійні презентації з обговоренням, консультації-практикуми, конкурсні виставки педагогічних розробок, психолого-педагогічні семінари,психологічні тренінги, методичні тренінги, консультація-практикум, проблемний стіл, методичні «посиденьки», методичний калейдоскоп, методична мозаїка, методичний ринг, методична естафета, методичний міст, методичні оперативки. Багато із цих форм я використовую у своїй роботі.

       Методична робота спонукає вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними знахідками, допомагає молодим учителям переймати майстерність у більш досвідчених колег. Саме тому методична робота в школі повинна починатися з самоосвіти. Кожен вчитель зобов’язаний володіти процесами самопізнання та самоаналізу, систематично опрацьовувати джерела інформації. Індивідуальні співбесіди, консультації з проблемних питань з молодими педагогами, з вчителями, які потребують методичної допомоги, творчі лабораторії— це індивідуальні форми роботи, які  використовую систематично. Виявляю, розвиваю та зрощую творчі паростки в особистості вчителя , застосовуючи колективні форми роботи– конкурси майстер-класів, методичні діалоги, педагогічні читання, тощо.

         Свою роботу планую та проводжу на діагностичній основі. Адже за словами американського письменника Девіда Озборна, «якщо не вимірювати результати, то не можна відрізнити успіх від поразки». 

        Під час планування методичної роботи особливе значення надаю вивченню не лише результатів навчання й виховання учнів, а й усебічному оцінюванню особистісних  рис і професійних умінь учителя.

        На цьому етапі дуже ефективно спрацьовує психологічна служба закладу, що проводить різноманітні тестування та анкетування. До речі, систематичний психологічний супровід за багато років став уже невід'ємною частиною методичної роботи.

       На основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час педагогічної діяльності, планується вся методична робота. Це дає змогу з’ясувати, які форми методичної роботи найдоцільніші для конкретного вчителя.

        Педагоги заповнюють діагностичну картку, за допомогою якої можна відстежити динаміку самовдосконалення, самовизначення, професійного зростання вчителя, і, зрештою, порівняти самооцінку останнього з оцінкою його діяльності з боку адміністрації ЗНЗ.Організація методичної  роботи на діагностичній основі сприяє підвищенню творчого зростання всього педагогічного колективу.

       Готовність вчителя до інноваційної діяльності (за твердженням деяких учених, зокрема Касянової О.М.) характеризується наступними показниками

    -здатність до самоорганізації;

    - здатність до самоаналізу, рефлексії;

    - здатність відмовитися від стереотипів педагогічного мислення;

    - прагнення до творчих досягнень;

    - критичність мислення, здатність до оціночних суджень.

      Крім того вирізняють наступні рівні сформованості готовності до педагогічних інновацій: 

    інтуїтивний рівень.

    репродуктивний рівень.

    пошуковий рівень.

    творчий (продуктивний) рівень.  

       Знання про рівень сформованої готовності кожного педагога до інноваційної діяльності дає змогу як педагогу планувати свій саморозвиток, так і керівнику навчального закладу коригувати інноваційний потенціал колективу, що є важливим компонентом структурних професійних якостей.   

       Пропоную вашій увазі діаграму готовності здійснення інноваційної діяльності у 2016-2017 н. р. (за аналітичною довідкою  практичного психолога Гук Н.В.) Тож у колективі переважає пошуковий та творчий рівні  (44 та 38% відповідно), репродуктивний рівень має 18%  вчителів, інтуїтивного – взагалі немає. Це дає нам  можливість стверджувати, що наш навчальний заклад є справжньою педагогічною лабораторією.  

       Адже ще Л. Толстой говорив: "Тільки тоді, коли школа буде педагогічною лабораторією, вона не відстане від загального прогресу"

       Успіх проведення інноваційного методичного заходу залежить у значній мірі від організації та «включення» всіх членів у роботу. Тому я практикую проведення ділових ігор. Зокрема, у діловій грі-конкурсі «Сучасні педагогічні технології» учасники поділилися на три групи: «початкові класи», «гуманітарії» та «природничі науки». Колегіально обирали капітанів і виконували завдання, які мали свою ціну.Це і конкурс  «Мозковий штурм» , де команди записували слова, які мають відношення до слова «інновація»; конкурс «Естафета», на якому перевірялися теоретичні знання з питань сучасних педагогічних технологій.

       У нашій школі працює МО вчителів початкових класів та МО класних керівників. Вчитель хімії працює у проблемній групі, вчитель історії входить до творчої групи. Всі інші педагоги працюють у ММО при Вишгородоцькому методичному окрузі.

       МО вчителів початкової школи працює над проблемою: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій для творчої самореалізації вчителя і учня». На засіданнях МО були розглянуті та опрацьовані:

     -  нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі;

    -  актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін в початковій школі;

      -зміни у веденні журналу;

     - велися огляд та обговорення новинок методичної літератури, книг, періодичних видань тощо.

        Практикуємо нетрадиційні форми проведення ШМО: у вигляді «круглих столів», обговорення, творчих звітів, майстер-класів, обмін досвідом, робота в групах та парах, практичні роботи, педагогічні читання, проводимо  нестандартні уроки із застосуванням ІКТ, тощо. Ось , наприклад, на останньому засіданні методоб’єднання вчителів початкових класів було проведено інтегрований  урокз літературного читання, української мови та курсу Я у світі на тему «Як не любить свій край», на іншому, крім відкритого уроку, було організовано методичні посиденьки «Цікавинки з методичної торбинки», де ми разом з керівником МО розробили цікаві завдання і помістили їх у торбинку. Вчителі виконували їх з великим задоволенням.

       Крім цього на базі нашої школи було проведено кущове засідання ММО вчителів 2 класу.

       Методичне об’єднання  класних керівників – це структурний підрозділ внутрішкільної системиуправління  виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.Основним завданням, над яким працює методичне  об’єднання  є всебічне підвищення компетенції і професійної майстерності кожного класного керівника, підвищення його творчого потенціалу, підвищення якості і ефективності системи виховної роботи класу, школи.

        Колективна методична робота дозволила класним керівникам оволодіти різними виховними засобами, що сприяють максимальній реалізації педагогічних можливостей в розвитку індивідуальних якостей особистості.

      До Дня рідної мови було проведено літературно-музичну композицію «Мово моя калинова» в рамках якої звучали історичні довідки про свято, тематичні вірші, авторські вірші наших учнів, конкурс «Вибрики літери».

       Завжди нові шляхи популяризації творчості Т.Г.Шевченка, вшанування його пам'яті шукає О.М.Багрій. Це віртуальна галерея «Струни Шевченкової кобзи», турнір ораторів «Шевченко – наш сучасник», літературний брейн-ринг  «Шевченко завжди з нами», учнівський проект «Невідомі сторінки  біографії Кобзаря».

      Для  розширення знань про захворювання на грип та формування вмінь запобігати хворобі було проведено відкриту виховну годину «Що потрібно знати про грип?» у якому брав участь медичний працівник села.

      З метою моніторингу стану виховноїроботи та підвищення активності учнів у позакласній роботі ведеться рейтинг та екран активності класів. За результатами рейтингу   класи 4 та 7 стали найактивнішими класами у І семестрі.

      Під час взаємовідвідувань показових виховних заходів, колективних творчих справ класні керівники вчились аналізувати свою роботу, правильно оцінювати її результати, виправляти недоліки.

      Достатню увагу приділяю підготовці до педагогічних рад, щоб вони були виявом громадської думки педколективу. В пам’яті вчителів залишилася педагогічна рада «Розвиток творчого потенціалу вчителя і педколективу»у формі педагогічного рингу.

      До ділової гри залучається педагогічний колектив школи . Усі учасники поділяються на  3 групи:

    • 1 група—молоді вчителі,
    • 2 група—досвідчені вчителі,
    • 3 група—група аналізу  (директор, заступник директора з НВР, вчителі вищої категорії) 

      У першому раунді учасники відповідно до утворених груп створювали   Портрет творчого вчителя (робота в групах) 

    У другому раунді висловлювали свої думки, попередньо поспілкувавшись в групах, на тему«Що заважає творчості 

    у третьому раунді створювали моделі творчого колективу.

      Дуже люблю проводити з вчителями педагогічні посиденьки, на яких обговорюємо різні назрілі питання. Зокрема, останнім часом спілкувалися на тему «Самореалізація особистості педагога», де ознайомилися з професійною стагнацією та причинами її виникнення у педагогів.

      Практикую проведення ділових педагогічних ігор. З ентузіазмом та задоволенням вчителі брали участь у Педагогічному пінг-понзі  «Так-то воно так, але…»де одна група  вчителів  починала речення,  а група—продовжувала.

    -Ми не завжди задоволені своєю роботою…

    -Ми часто втомлюємося…

    -Ми нетерпляче чекаємо на відпустку…

    -Нам нелегко знайти спільну мову з дітьми…

    -Ми лише вчителі…

     Ця вправа показала, що учитель — целюдина, зісвоїмислабкостями, дивацтвами, стражданнями…

       Пріоритетом методичної роботи слід уважати постійний пошук нових педагогічних  технологій, ідей, напрямів. А професіоналізм учителя має характеризуватися високим інноваційно-творчим потенціалом. 

       Фантазуємо разом 

      Урок, проведений без використання інновацій, - це урок вчорашнього дня, адже і скептики не заперечать, що сучасні діти не потерплять одноманітності, монотонності, шаблонів. Вони досить активні, комунікабельні, добре володіють комп’ютером, мають доступ до Інтернету, тому зачасту в курсі всіляких новинок. Тому вчитель має йти в ногу з часом, бути цікавим своєму учневі—майбутньому «кваліфікованому фахівцю», який пронесе спогад про свого вчителя, його науку через усе своє життя. У практику роботи вчителів нашої школи вже давно увійшли уроки з активними формами навчання.

       У кожного вчителя є чого повчитися і кожному є чому вчитися.

       Інтегровану гру-подорож (КВЕСТ) « Природничі науки»  організувала  вчитель біології Клим К.О., де учні 7-9 класів виконували цікаві завдання, пересуваючись по станціях «Біологічна», «Географічна», «Хімічна», «Фізична».

       Поставчук А. А. провела інтерактивна вікторину  з англійської мови «Чи знаєш ти Великобританію?», на якій діти в ігровій формі поповнили свої знання з англійської мови.

      Практикує вчителька і інтегровані уроки.

     Творчі завдання на основі застосування інформаційних технологій за своїм змістом і методами  застосовує на своїх уроках молодий, але досить кваліфікований вчитель Сапіжук Н. В.

      У старших класах інтегровані уроки є найважливішою частиною системи міжпредметних зв'язків. Кожен з цих уроків ведуть два і більше вчителів-предметників. Матеріал таких уроків показує єдність процесів, що відбуваються в навколишньому світі, дозволяє учням бачити взаємозалежність різних наук. Вашій увазі представлено матеріал такого уроку з всесвітньої історії  (Сапіжук Т.В.), зарубіжної літератури (Зелінська Г.В.) та трудового навчання (Возний Л.В.) на тему «У Середньовічному місті»

      Практикує проектну діяльність на уроках німецької мови Багрій О. М. Під час проведення уроків української мови та літератури вона використовує  продуктивні та ефективні прийоми і форми навчальної діяльності. На її уроках панує ділова, творча, доброзичлива атмосфера, школярі беруть активну участь у навчальному процесі.

       Використовуючи інтерактивні вправи (вільний мікрофон, асоціативний кущ, анаграми) Суховінська Г.О.  спонукає своїх вихованців до творчості, вчить дітей мислити, висловлювати свої міркування.

        Крім цього, на базі нашої школи за останні роки було проведено ряд семінарів.   Зокрема, у квітні 2014 року, напередодні Великодня – семінар вчителів трудового навчання «Чарівний світ писанки», у жовтні 2016 року – семінар класних керівників та бібліотекарів «Я—промінь живий. Я на світ народивсь в Україні»

     У лютому 2017 року—засідання проблемної групи з хімії з теми «Використання методів технології розвитку критичного мислення учнів на уроках хімії»,проведено відкритий інтегрований урок з хімії та біології у 8 класі. 

      На базі школи відбулося заняття школи молодого вчителя, на якому  було представлено інтегрований урок з математики, літературного читання та Я у світі у 4 класі  на тему «Природні дива України», обговорено проблему національно-патріотичного виховання учнівської молоді та ряд інших важливих питань.

       Наші досвідчені педагоги неодноразово були учасниками районного конкурсу «Учитель року». Вчитель трудового навчання Возний Л. В. та вчитель біології               Клим К. О. ділилися  своїм досвідом на обласному етапі конкурсу.

    Солідарність

      Займаю активну життєву позицію. Була депутатом сільської ради попереднього скликання. Нагороджена Грамотою за активну депутатську діяльність. На даний час —член виконавчого комітету Лопушненської сільської ради.

      Усвідомлюю, що я є членом педагогічного колективу. Всіляко сприяю ефективності роботи школи, співпрацюю з працівниками педагогічної ниви. Беру активну участь у підготовці загальношкільних заходів та у безпосередньому їх проведенні.

       Патріотичне виховання – це основа духовного розвитку особистості, складова частина національного світогляду і поведінки людини, її ставлення до рідної країни. Ці заходи виховують справжнього націоналіста, навчають бути вірними своїй державі. Я звертаю увагу на те, що вихованець національної школи має вирости патріотом. Патріотичне виховання є могутнім стимулом у боротьбі за розбудову нової незалежної України, її духовне ставлення. Тому у нашій школі нещодавно було урочисто відкрито Галерею Слави. Діти з великою пошаною та вдячністю розповідали про односельчан, які захищали та ще захищають кордони нашої Вітчизни на Сході. А нещодавно  відбувся благодійний ярмарок «Ми разом!», спрямований на підтримку військовослужбовців, що несуть службу в зоні АТО.

       Не зважаючи на великий асортимент випічки в магазинах, батьки разом з дітьми залюбки долучились до проведення доброчинного заходу та власноруч приготували безліч домашніх ласощів.Беручи участь в  ярмарку, шкільна родина нашої школи відчула, що сила народу в його єдності. 

       У  школі проводиться дуже багато виховних заходів. Проте є традиційні, які відзначаємо щорічно. Серед них це—День Захисника Вітчизни, День Соборності України, День вшанування пам’яті Небесної Сотні, Шевченківські дні ,  тощо. А восени 2016 року ми святкували 45-річний ювілей рідної школи. Ця подія поєднала різні покоління учнів, вчителів. Спогадам, здається , не буде кінця.

       У школі функціонує  дитячо-юнацька організація «Козацьким шляхом» Кожного року її ряди поповнюють п’ятикласники. На зборах куренів  їх урочисто посвячують у козачата. Щорічно напередодні Покрови відбуваються Козацькі забави,  наші козачата беруть участь у районному козацькому колі.

       Учнівське самоврядування – це непросто гра, а підготовка підростаючого покоління до самостійного життя,свідомої і активної громадської діяльності. Учні  стають не пасивними споглядачами, а активними творцями всього  освітнього процесу  у школі. Сьогодні – це своєрідна маленька держава  зі своїм учнівським президентом і  різноманітними міністерствами. Традиційно, на день Учителя учні 9 класу звільняють учителів від своїх обов’язків, проводять своєрідну педраду, обирають директора, завуча, складають розклад уроків (звичайно, з допомогою наставників) і проводять заняття. Якщо потрібно вирішити важливе питання, педагогічний колектив збирається на раду разом з учнівським активом. Перевірено, що дитячі ідеї  бувають досить цінними. Ми навчилися довіряти учням, а вони вірять у нас.

       Доля

       Ось уже 22 роки  я працюю в школі з дітьми. Це були роки пошуків, роздумів, успіхів і невдач, падінь і злетів. Все було. Сьогодні впевнено ступаючи на шлях педагогічного пошуку, розумію, що потрібно робити. Треба багато знати з педагогіки, треба освоювати нові програми, вивчати нові технології, читати енциклопедії, довідники, працювати в інтернеті, вивчати передовий педагогічний досвід. Маю картотеку перспективного педагогічного досвіду педпрацівників Тернопільської області. Я вчуся. Вчуся весь час. Бо це моя ДОЛЯ.

       Сію розумне, добре, вічне…

       Діти початкових класів –першовідкривачі світу. Як? Де? Чому?  Що?  Звідки? З такими запитаннями звертаються вони до дорослих—спочатку до мами, тата, дідуся, бабусі; а переступивши шкільний поріг—до учителів. І вже ми повинні вчити їх активно пізнавати життя. «Подумай, доведи, порівняй, відгадай, зроби висновок» - так я стараюся відповідати на запитання цих малесеньких «чомусиків», прагнучи розвинути їхній інтерес, фантазію, думку.

       Оскільки працюю над проблемою «Використання народознавчого матеріалу на інтегрованих уроках  в початкових класах», то намагаюся  на кожному уроці використовувати народознавчий матеріал. На уроках математики учні кожним виконаним завданням вплітали квітку в український віночок, одночасно отримали відомості про квіти . На уроках української мови шукали скарб для матусі. На уроках українського читання звертаємося до народної скарбниці по прислів’я , приказки, загадки. 

       Дуже мені подобається інтегрувати уроки.  Інтегрую українську мову, літературне читання та Я у світі; математику, читання та природознавство; читання, образотворче мистецтво, та музичне мистецтво та ін. 

       Пріоритетним напрямком у моїй роботі є розвиток логічного мислення й зв’язного мовлення у дітей. Намагаюся добирати цікавий, пов'язаний з життям матеріал, спрямований на формування життєвих компетенцій учнів, а саме: 

    -інтерактивні вправи (вільний мікрофон, асоціативний кущ, анаграми, кубування);

    -дидактичні та сюжетні ігри (ігри-змагання, ігри «Хто швидше?», «Дослідники»);

    -цікаві задачі (математичний марафон, задачі-жарти відповідно до теми );

    -ребуси;

    -ігрові та цікаві ситуації;

    -корисні вправи;

    -проблемні завдання.

       Практикую у своїй роботі такі завдання, щоб учні не механічно зазубрювали правила, визначення, а порівнювали, зіставляли певні факти та явища, узагальнювали певні закономірності і самостійно виводили ці правила та визначення.

      Намагаюся дотримуватись принципів диференціації та індивідуалізації навчання, використовуючи методи парного та групового навчання.

       Часто на уроках застосовую зустрічі з казковими персонажами.

       Активно впроваджую у своїй роботі ІКТ.

       Практикую у своїй роботі різні типи уроків:

    -урок-гра;

    -урок-казка;

    -урок-фантазія;

    -урок-подорож;

    -урок-загадка;

    -телеурок;

       На моїх уроках учні отримують не тільки знання, а й відчувають естетичну насолоду, прагнення спілкуватися, вчаться мислити, малювати словесні картини, висловлювати свої думки.

     Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії.

    Вхід на сайт
    Пошук
    Наші вчителі
    Відео
    Новини відділу освіти








    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Лопушненський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Лановецької міської ради © 2024
    uCoz