Останні новини
Сьогодні матеріалів немає.
Прозорість та інформаційна відкритість

Дистанційне навчання

Оголошення

Харчування

Бібліотека

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наша школа на карті

Наша адреса

  • Тернопільська область
  • Кременецький район
  • Лановецька ТГ
  • с. Лопушне
  • вул. Шкільна, 7
  • тел. (03549)4-37-40
  • e-mail: dunser11@gmail.com

  • Школа на порталі

    Архів записів

    географія

    Виконайте завдання:  

    До уваги учнів 6 класу.

    Завдання для самостійного опрацювання з географії

    на період карантину з 12. 03. по 03.04. 2020р.

     

    1. Води суходолу- поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші ,найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. (опрацювати матеріал підручника § 48. Дати  відповідь на запитання 2,5,6 підручника на сторінці 176.)         .

    2. Пороги і водоспади . Живлення, водний режим і робота річок. (опрацювати матеріал підручника § 49. Дати  відповідь на запитання 2,4,6 підручника на сторінці 179.)        

    3. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних  улоговин , солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. (опрацювати матеріал підручника § 50.  Виконати завдання «Мої дослідження»  на сторінці 181 підручника.)        

    4. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки : ставки, водосховища, канали. (опрацювати матеріал підручника § 51. Опрацювати  нотатки до теми  на сторінці 185 підручника.)        

    5. Льодовики-багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота - підземне зледеніння.  Утворення  і поширення багаторічної мерзлоти. (опрацювати матеріал підручника § 52. Дати  відповідь на запитання 7-8 підручника на сторінці 190.)   https://www.youtube.com/watch?v=fWDE4cQusVc&feature=share&fbclid=IwAR21UGtwcVeG1HzZdPs17l-GMVt4we_KpJvJqcrqhIpI6t1P7neyueI_I18     

     

    Увага!  Консультації за тел. 4 – 37 – 96  або   моб. тел. 0964117820

     

    Відповіді надсилати на електрону адресу mariy879@ukr.net

    Продовжуємо вивчати географію дистанційно.

    ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ: 

     

    1. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води (Опрацювати матеріал підручника  §53.)

    2. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу (Опрацювати матеріал підручника § 54.

        Виконати завдання 7, 8 підручника на сторінці 196.)

    3. Узагальнення вивченого. Виконайте контрольну роботу(завдання  на сторінці 198 підручника.)

    4. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі (Опрацювати матеріал підручника  §55. Виконати завдання 7 підручн. на стор. 203.)

     5. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану  (Опрацювати матеріал підручника § 56. Виконати завдання 6 підручника на сторінці 209.)

    6. Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. (Опрацювати матеріал підручника § 57 ст.211).

    Продовжуємо вивчати географію дистанційно.

    1.Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості.Природні зони Землі, їх особливості ( опрацювати матеріал підручника  §58. Дати відповідь на запитання 5  на сторінці 216  підручника .).

    Підсумкове опитування з тем “Біосфера”, “Географічна оболонка”

     

    1. На якій глибині проходить нижня межа біосфери?

    А 20-25 км

    В 50 км

    Б 10 км

    Г 5 км

    2. Який учений вперше запропонував термін “біосфера”?

    А М. Ломоносов

    В Ж.–Б. Ламарк

    Б В. Вернадський

    Г В. Докучаєв

    3. Згідно якої теорії виникнення життя на Землі неживе перетворилось на живе в результаті змін?

    А еволюційної

    В божественної

    Б космічної

    Г надсучасної

    4. Який комплекс належить до природнього?

    А ставок

    В водосховище

    Б озеро

    Г канал

    5. Вкажіть приклад сезонного ритму.

    А цвітіння орхідей в районі екватора

    В утворення снігового покриву взимку

    Б падіння метеоритів

    Г фотосинтез у рослин

    6. Який із природних процесів на сьогоднішній день найменше змінює географічну оболонку?

    А діяльність людини

    В вивітрювання

    Б водна ерозія

    Г вплив живих організмів

    7. Дайте визначення поняття родючість.

    8. Розташуйте послідовно природні комплекси, починаючи із найменшого: пустеля Сахара, озеро Чад, материк Африка, географічна оболонка.

    9. Чому ґрунт вважають сполучною ланкою між живою та неживою природою.

    10. Встановіть відповідність між закономірностями географічної оболонки та прикладами їх ознаками.

    А цілісність

    1 взаємозв’язок та взаємодія компонентів географічної оболонки

    Б ритмічність

    2 закономірна зміна природних комплексів від екватора до полюсів

    В широтна зональність

    3 закономірна повторюваність природних процесів та явищ у часі

    Г висотна поясність

    4 зміна природних комплексів у горах з висотою

     

    5 процес перетворення і переміщення речовини в природі

    11. Замалюйте схему головних складових біосфери.

    12. За допомогою карт атласу встановіть, які природні зони знаходяться у Північній Америці. Чому вони розташовані не в широтному, а в меридіональному напрямку?

     

     2.Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі. Найбільш заселені території земної кулі. Людські раси. Дослідження М.М. Миклухо-Маклая.  ( опрацювати матеріал підручника  §60. Опрацювати «Нотатки до теми» сторінка 220  та дати відповідь на запитання 1-2  на сторінці  221 підручника .).

     3. Найчисленніші народи світу. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу на політичній карті світу  Держави-сусіди України на політичні карті світу. ( опрацювати  матеріал  підручника  §61-62. Опрацювати сторінку «Мої дослідження» сторінка 226.)

    4.Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона. ( опрацювати матеріал підручника  §63-64. Виконати контрольну роботу на сторінці 234 підручника .).

     

    Контрольна робота з географії за ІІ семестр (6 клас)

     

    1. Атмосфера це  -

    а) нижній шар повітряної оболонки Землі;                      б) повітряна оболонка Землі;

    в) нижній шар тропосфери;            г) оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.

    2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою абсолютною температурою, називаються:

    а) ізобари       б) ізобати       в) ізогієти      г) ізотерми

    3. Середня солоність поверхневих вод Світового океану становить:

    а) 28 проміле             б) 35 проміле             в) 38 проміле             г) 42 проміле

     

    4. Визначте правильність твердження:

    «Морем вважається будь-яка велика водойма з солоною водою, наприклад Каспійське море».

    Так                 Ні

    5. Назвати найдовшу річку світу, найповноводнішу річку світу , найважливішу річку України, найбільше за площею озеро.

    6. Підкреслить із запропонованих об’єктів острови: Гренландія, Ісландія, Камчатка, Сахалін, Мадагаскар, Ява, Аравійський, Сомалі.

    7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.

    а) внутрішні моря                 1) Гібралтарська, Дрейка

    б) окраїнні моря                   2) Чорне, Азовське

    в) затоки                              3) Каспійське, Аральське

    г) протоки                             4) Баренцове, Японське

                                                5) Мексиканська, Бенгальська

    8. Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонки за типовим планом.

    9. Як відомо, чотири найдавніші цивілізації світу: “Єгипет, Межиріччя, Індія і Китай – виникли на берегах п’яти великих річок. Назвіть ці річки. Яке значення мають річки в господарській діяльності людей.

     

    Вхід на сайт
    Пошук
    Наші вчителі
    Відео
    Новини відділу освіти








    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Лопушненський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Лановецької міської ради © 2024
    uCoz