
Тарас Шевченко... Величний і незабутній, недосяжний і близький... Пильний вартовий, що на сторожі нашого слова стоїть і десятиріччями нагадує нам, хто ми, "чиїх батьків діти".
Як і щороку, в Лопушненській ЗОШ вшановували пам'ять великого Кобзаря. Шевченківські дні в нашій школі проходили активно та творчо. Цьогоріч цікавою формою проведення свята було обрано QR-квест під назвою «Шлях до Тараса. Пізнаємо великого генія!», який підготувала і провела вчитель української мови Багрій О.М.
Учні 5 і 6 класів об’єдналися у команди «Шевченкознавці» та «Бандуристи» . Учасники мали можливість заробити бали на семи різних станціях. Керівники станцій вручали дітям QR-коди, в яких містилася зашифрована інформація про місцезнаходження завдань квесту. На зупинці «Біографічна» учасники згадували факти із життя Т.Г.Шевченка , розшифровували секретні шифрограми, в яких заховалися відомі українські прислів’я про Т.Г. Шевченка на зупинці «Дешифрувальники». У «Пошуковому порталі» проявили дослідницькі якості; напилися із джерела поезії на зупинці «Шевченкова криниця»; вправлялися у вмінні обчислювати на зупинці «Математичний квартал»; розгадували поетичні рядки, зашифровані в «хмаринках слів»та розміщували у хронологічній послідовності автопортрети Шевченка на зупинці «Мистецька галерея», відгадували мелодію за допомогою пантоміми на станції «Музична». Вірними супутниками учнів на кожній із зупинок були креативність,логіка, кмітливість, згуртованість та бажання перемогти!
Але і присутнім у залі теж не довелося сумувати, адже вони виконували завдання для ерудитів, відкривали «Скриню запитань», встановлювали відповідності , переглядали відео, розгадували ребуси та анаграми, що стосуються життя і творчості Т. Шевченка. Слово Кобзаря щиро звучало зі сцени школи з уст учнів першого класу. Учні 2-4 класів підготували музичні номери та інсценізацію уривку з «Тополі».
Найголовнішим результатом квесту стало те, що усім було цікаво. Діти згадали творчість Шевченка, віддали йому шану, виявили свої знання і творчі здібності, відкрили для себе щось нове.








|