22 листопада 2017 року на базі Лопушненської ЗОШ І – ІІ ступенів було проведено семінар керівників закладів загальної середньої освіти Лановецького району на тему «Модернізація навчально–виховного процесу як засіб підвищення якості знань, умінь і навичок учнів в умовах сільської школи».
Формою проведення семінару було обрано методичний квест. Чому ми вирішили обрати форму квесту для проведення семінару? Ми хотіли показати, що це можливо навіть в рамках простої сільської школи.
За мету ми поставили продемонструвати цікаву форму роботи як з учнями, так і з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів району.
В роботі семінару взяли участь начальник відділу освіти, молоді та спорту Лановецької райдержадміністрації Ходанович О. І., головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Зубрицький Р. Й., завідувач комунальної установи «Лановецький РМК» Рейтор І. П., голова районної профспілкової організації Вознюк Б.Р, методисти райметодкабінету та керівники навчальних закладів району.
Гостей на шкільному подвір’ї зустрічали члени козацької організації «Козацьким шляхом», які вручили присутнім козацьку грамоту з правилами перебування в навчальному закладі та завданнями квесту.

Семінар складався із чотирьох основних модулів:
І. Організаційний
ІІ. Теоретичний (мейн–стрім «Модерізація навчально – виховного процесу як складова розвитку навчального закладу»)
ІІІ. Демонстраційно–практичний (хвильовий урок «Бо нива тут моя, тут я почну зажинок», та естафета поколінь «Ми віримо в твоє майбутнє, Україно!»)
ІV. Узагальнюючий ( керована дискусія «Який він, сучасний вчитель в інноваційному просторі?»)
Розпочався захід з перегляду фільму про школу. Після цього про здобутки та досягнення школи повідали директор навчального закладу Сапіжук Т. В., заступник директора школи з навчально–виховної роботи Мельничук Н. М. та педагог-організатор Бондарук О. М.
Своїми педагогічними здобутками під час проведення хвильового уроку ділилися вчителі школи:
- Багрій О. М та Сапіжук Н. В. - мультимедійний урок з елементами проекту у 3 класі на тему: «Я тут живу» ( німецька мова та трудове навчання);
- Суховінська Г. О. – урок проект у 4 класі «Стежками рідної землі» ( я у світі, українська мова);
- Возна М. А. та Хращевська Г. В. –урок – подорож у 5 класі на тему «Вода – основа життя» ( природознавство, математика)
- Муж Л. В. – віртуальна екскурсія, 6 клас, «Захист Вітчизни – свята справа» ( українська література);
- Клим К. О. – урок – мислення з елементами інтеграції у 7 класі на тему «Різноманітність амфібій, їх роль у природі та значення у житті людини» (біологія);
- Возний Л. В. – урок експерементальне дослідження з трудового навчання у 8 класі на тему «Технологія електротехнічних робіт»;
- Зелінська Г. В. та Поставчук А. А. – урок альманах у 9 класі з зарубіжної літератури та англійської мови на тему «Щасливих мало днів прожито, світанок мій вкриває тьма».
 
 
 
Демонстраційно–практичний модуль завершився переглядом виховного заходу «В твоє майбутню вірю, Україно».
 
Логічним завершенням роботи семінару стала керована дискусія під час якої керівники навчальних закладів району запропонували модель вчителя ХХІ століття та порівняли її з учнівським проектом «Яким має бути сучасний вчитель?»
|