З 10 по14 лютого в Лопушненській ЗОШ І-ІІст. проводився тиждень математики разом з вчителькою математики Хращевською Ганною Володимирівною.
До участі в тижні математики були залучені учні усіх класів.
Перший день тижня розпочався із оголошення на шкільній лінійці плану проведення заходів. В цей же день учні 5-9 класів приймали участь у випуску стінних газет з математики, були представлені мультимедійні презентації «Про цікаві факти з життя відомих математиків», «Історія математиків» та «Математика у повсякденному житті».
У середу для учні 5-6 класів проводилося змагання «Подорож країною Математика». Захід пройшов цікаво. Діти продемонстрували активність, кмітливість, взаємопідтримку. В змаганнях перемогла команда «Талановиті». А також учні всіх класів розв’язували цікаві логічні задачі, читали математичні анекдоти, переглядали презентацію «Цікава математика».
В п’ятницю було проведено інтелектуальне математичне змагання брей-ринг між командами «Дружба» і «Математичні усмішки» серед учнів 7-9 класу. Метою якого було прищеплення любові до математики, вироблення вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивання пізнавальних здібностей учнів, інтерес до математики як до науки,творча активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді. Переможцями стала команда «Математичні усмішки», які подолали 11 раундів, що складалися з різних конкурсів. Діти були у захваті від гри «Чарівний мішечок» з цікавими математичними завданнями. Активність учнів нагороджено грамотами. А на завершення всі учні та вчителі школи створили плакат скрайбінг #математика#я#люблю із стікерів-побажань.
Протягом усього тижня учні розгадували кросворди, розв’язували логічні задачі і головоломки із сірниками, грали в ігри, відповідали на запитання вікторини, а також дізнались багато цікавого про життя видатних математиків, історію походження математичних знаків, познайомилися із різноманітними легендами про математику.
Тиждень пройшов на належному рівні. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметом, навички та творчі здібності. Математика може бути веселою, несподіваною, загадковою і в цьому переконались учні протягом тижня. Сподіваємось, що шкільне життя дітей цього тижня було більш цікавим і запам’ятається надовго.
  
|